Förstå framtiden först

Möt oss här

Frukostseminarium: Förstå dina kunders resa

Evenemanget har redan genomförts.

Att förstå verksamhetens kunder är viktigare och svårare än någonsin. Men hur går man till väga för att samla in information om kunden och öka kundkännedomen hos alla medarbetare?

Billigare, bättre kvalitet och snabbare leverans är några av de krav dagens kunder har på produkter och tjänster. I stort sett alla företag och organisationer har insett att man måste lyckas med sina kundupplevelser för att fortsätta attrahera nya och befintliga kunder. En utbredda förståelsen för kunderna och förmågan att använda den är en av flera förklaringar till att den lilla organisationen ibland är överlägsen den stora. Men hur går man till väga för att förstå kunden på riktigt? Hur skapar man en utbredd förståelse för kunden som genomsyrar hela verksamheten?

Välkommen till ett frukostseminarium med kunden i fokus. På seminariet får du exempelvis höra om:  

  • Processkartans roll som en utmärkt utgångspunkt för att förstå kundens resa

  • Processer som öppnar upp från ett ibland inåtvänt och internt perspektiv till att fokusera på kundens verklighet och perspektiv 
  • Tillvägagångssätt för att öka kundkännedomen hos alla medarbetare

 

Välkommen på frukostseminarium torsdag den 25 april i Stockholm!

Frukost serveras kl.7.30 och seminariet pågår mellan kl.8.00-9.00

Seminariet är kostnadsfritt, men dyker du inte upp utan avanmälan 24 timmar innan faktureras 495 kr (exkl. moms).

Praktisk information

Datum

Start: 2019-04-25 - 07:30
Slut: 2019-04-25 - 09:00

Plats

Stockholm
Barnhusgatan 16

Närmsta T-banestation är Hötorget (grön linje), uppgång Olof Palmes Gata. Du kan också åka till T-Centralen och sedan promenera. Det är bara 900 meter.

Kontakt

Ida Lindström

E-post: ida.lindstrom@trivector.se
Telefon: 010-456 57 99